lördag 30 oktober 2010

BILLIGT...

Var och handlade i går till vår hemma gjorda Pizza vi skulle smaska i oss på kvällen.. Och av någon anledning så hamnar jag vid lödgodiset innan jag tillslut kommer till kassan.. Way? Jag har en dragningskraft ditt på fredagar!! Godiset som redan finns i skåpet hemma vår inte lika lockande!!

MEN jag blev lite fundersam när kassörskan sa 64 :- .. Oj det var billigt tänkte jag snabbt och drog kortet.. och plocka snabbt åt mig kvittot.. och ut ur affären... !!!
Tittar lite på kvittot och ser vad som inte stämmer.. Lösgodiset kostade 30 ÖRE!!
Snäll kassörska!!!

Lösgodis 30 ÖRE *hihi..* Detta vägde 0,005 kg.. *hmmm*

Vart bara tvungen att testa detta nya choklad... och det var VÄLDIGT GOTT!!!

Nae nu ska jag ta och göra ve mig... strax med tåget till Kristianstad för lite mysig "släktträff"..

Åh ja just det.. Andreas ska bli skolpojke i januari!! *hehe**


1 kommentar:

  1. Oj billigt lösgodis!! Fint som snuus ju! Vad ska Andreas läsa till då? Hjärnkirurg?
    Vad smakade det vita chokladet? Gott?

    SvaraRadera