tisdag 20 december 2011

Den försäkrade kassan..

.. eller den förnedrade kassan. Jag tycker till 99% att det sistnämnda passar bäst.. I vilket fall så ringde jag dem i går. Och som vanligt är det kö.. I går dock bara 8 min.. Trots att de var 45 st som arbetade med att hjälpa mig.. Snabba puckar.. :-P När jag kom fram så undrade jag när min utbetalning skulle ske. Den blankett jag lämnade in 28/11 kom redan 5/12. (för juli mån) Den som då gällde November månad lämnade jag in 30/11. Denna undrade jag om.. Hon kollar lite i datan och säger. Ja vi har fått in blanketten 1/12. Allt är i rätt i fyllt och du uppfyller ju kraven för aktivitetsersättning. Åhhhh Fan sär du de.. Ja jag kan inte svara på varför de inte betalts ut än.. Men om du väntar lite så ordnar jag det nu.. !!
När hade ni tänk betala ut mina pengar om jag inte ringt?? Tror de att jag arbetstränar 25% för Free... Köss mig i arslet sär jag då!!

Jävla pungråttor..
Ovan på det så kör skånetrafiken en favorit i repris.. Försening... Jiihhooo

Tack för maj så här mitt i morgonen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar