tisdag 27 mars 2012

I bland..

Räker inte tiden till på morgonen, som de dagar då kudden våldtar mig om och om igen och bara vägrar låta mig gå. Nästan värt en polisanmälan på den där fjäder grejen man vilar huvudet på. Och inte blir de bättre när man står i duschen och hör kl ringa i hallen.. När man helt plask våt måste hoppa ur och stänga för att slippa höra " Åhh stängde du inte klockan.. Ggrrrr" från sovrummet.. Oooopppsss!!

Åh har man dessutom blivit väckt mitt i skönhetssömnen av 3 minst sagt galna katter som bråkar,fräser och skriker som om någon misshandlar dem. Där den ena blir rädd som en hare och släpper en skvätt urin på mattes täcke.. Och för att sedan lägga sej på golvet vid matte för att lukta apa.. Någon behöver ett bad!!

När man sedan ska hitta kläder som sitter kvar på kroppen och som gärna stannar där all day.. Iaf på jobb.. Så man slipper att visa upp sin heta kropp ala löskokt ägg för hela världen..

Då bara då dessa dagar är Naturdiet shake en välsingnelse från ovan.. Jag får trots allt i mig första målet på dagen..!!

Så är de när tiden inte räker till.. Eller hur???!!


1 kommentar:

  1. Ja shakesen är riktiga timesavers!! Ha en go helg vännen!

    SvaraRadera