torsdag 3 december 2009

Är hemma i dag med.. fortafarande ont när jag står eller sitter.. funkar bäst liggande på rygg.. mage och sida är ganska plågande det med.. Har assat in Andreas data i sovrumet... mini laptop.. laddat ner lite film åh tänkte mest gotta mig under täcket.. måste dock ut en snabb runda oxå idag.. fast att gå funkar ju så de ska väl ite vara några problem.. Bara de inte är KÖ i affären!!!


Har precis sett Ica Age 3..
Helt underbar film om man lixom jag älskar sengångaren zid och hans vänner..

Kom på där jag låg att jag glömt öppna min chokladkalender. Åh de är den 3:e i dag.. har alltså 3 godbitar tillgodo.. *mumms* Kommer alldrig växa från det!!

Snart ska jag titta på dessa med.. laddar ner del 2 nu.. så medans de görs fixar jag de jag skulle fixa på byn... =))


Ser nu på byn om ca 20 min en hopkrökt boll utan färdmedel så är det bara jag som tassar runder, men bry er inte om det.. Kom jag ut kommer jag hem!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar