onsdag 2 december 2009



Ungefär så känns det i dag.. Mucka Inte med mig i dag.. det är helt fel dag.. !!

Och detta endast för att jag har den fucking jävla mensen som vi kvinnor måste plågas med. Inte ett tecken på att den tänkte komma hade jag heller.. Inte ett enda.. brukar känna av att den ska komma med mensvärkar ett par dagar innan, ont i ryggen eller en liten liten blödnning dagen innan.. denna gången?? Illamående och jävligt trött.. Alltså mer gravtecken än menstecken...

Men så vaknade man i morse och de kändes lixom så där bekant det bara kan göra när röda veckan dragit i gång..
Så där for den smula lycka och glädje jag lyckats få bort som en fis i rymden och smärtan ersatte i stället..
Kan inte minnas ärligt talat när jag hade så jädrans ont vid denna veckan senast.. men det var några år sedan iaf.. fast då plågades jag med varje månad..

Piller hjälper ju absolut inget alls heller.. Kan ligga raklång eller typ gå lite men inte för långt för då krampar det riktigt... Gick till Ica åh hem åh trodde jag skulle dö.. Känndes som jag beehövde en rullator det sista 20 meterna till ytterdörren..

Nu känner jag mig så extremt gnällig som bara ett fruntimmer eller barn kan vara om du frågar en man.. Men det är bara för att en Man aldrig känt på riktigt smärta.. Inte på det sättet iaf!!!
Alla män borde få ha MENS minst en gång så att det förstår varför kvinnor i bland måste tycka synd om sej själv och vill ha lite ompyssling..
ungefär så här..




Nu ska jag lägga mej på soffan åh hoppas på att min man kommer med en kopp choklad.. *DRÖMMA GÅR JU*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar