söndag 14 mars 2010

Jag älskar dej..

..orden sveper som en varm vind i mitt hjärta varje gång han säger så.. Jag känner mig speciell när han med mjuk röst säger Jag Älskar Dej!!
-Älskar dej med blir mitt svar, helt inne i datan för ovanligehetens skull.. Jag har ju glömt säga det i dag så säger det nu svara han.. !!

Jag vet att han står en våning upp och rakar sej.. men de brukar han ju göra.. ! Så tanken är inget som skrämmer mig..
Ett par minuter senare spatserar han glatt ner för trappan.. jag är fortfarande inne i mitt Farmville så tänker inte på det..


Mitt Hjärta som han ska se ut =))
... det är först när han kommer fram och pussar på mig jag inser att någon är galet.. Han är len i ansiktet.. mer än vad han brukar vara efter en rakning.. Jag släpper blicken från datan och tittar upp..
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag ser honom.. Han ser ut som en MUPP.. En riktigt stor MUPP.. detta är inte samma människa som jag vaknade upp brevid i morse.. Någon förvandlade honom på toaletten.. medans jag satt inne i datan och skörda mina plantor.. och glömde bort min kärlek där uppe. Får jag nu synda för det.. för att jag gav honom fria händer med rakaparraten utan att säga.. -Gör nu inget dumt!!


Mitt ?Hjärta? som han ser ut nu....
Andreas el. Roger??


Roger eller Andreas??
Är det detta jag ska se varje morgon nu? Gud Hjälpe mig!!!
Ja just det för er som ser Kepsen. AIK spelar sin första match för säsongen i dag.. Åh då måst man klä sej så här.. Riktiga AIK tröjan hänger på tork dock!!




1 kommentar:

  1. asså den där jäkla tröjan kan han byta. Han var myycket sexigare i din fleece morgonrock!!

    SvaraRadera