söndag 19 september 2010

Taggad för kalas..

I dag är en stor dag. I dag ska man Rösta och man ska rösta RÄTT.. och rätt är olika för alla.. så är det bara.. För mig är det RÖTT och det står jag för.. Jag är verkligen allt annan än Blått.. jag skulle kunna kräka i Fredrik Reinfeldts skor bara för att jag får.. Men jag gillar inte MONA heller. Gillar inte henne som person men i övrigt gillar jag RÖTT..

Men nog om det ..

I går gjorde jag det som alla tycker är såå hemskt. Jag tatuerade in Honeys namn.. jag märkte min kropp för evigt.. Åh jag gjorde det för att jag ville och inget annat. Och jag är nöjd med mitt val och resultatet..
Jag kommer stolt visa upp den oavsett vad andra tycker..
Färsk så det ryker om det .. och inte gjorde det ont heller.. Pain Killer is goodd!!
I dag är det även kalas.. vi ska strax bege oss i väg till HBG för att fira Fasters små charmtroll.. 2 av de stora har redan fyllt.. Glömde tyvärr gratta dem här när det var dax pga att jag var i Bulgarien då. Så säger det nu.
Grattis i efterskott till EMIL och FILIP på 15 årsdagen 7/9-2010.. Moster älskar er!

I dag ska vi fira denna donna som blev 4 år 8/9-2010


..och självklart Matheus som blev 1 år i går.. vart tusan har tiden tagit vägen..

Faster älskar er båda..
Sen har vi Josefine kvar.. den 27/9. Och den 16/9 fyllde "stora" Josefine år.. då blev hon 14 år..
Jag vet inte hur det har lyckats (mina syskon) men de har alla prickat September ,men kanske ska jag/vi oxå satsa på September barn.. =) Tur är väl att de fyller olika i månaden så inte alla fyller i samma vecka!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar