onsdag 31 oktober 2012

Tack Fritidsresor..

Som tack för att vi valde att resa med fritidsresor på solsemester och betala ca 23000:- för två underbara veckor i 36 graders värme, shoppat upp mer än vad reskassan erbjöd, nästa suttit med något att trycka in i aphuet 24/7 och druckit så mö alkohol att kände mig onykter två veckor efter hemkomst fick vi en canvas tavla värd 169 svenska riksdaler där vi ENDAST behövde betala 49 :- i porto..
Va faen här betalar jag nästan 23000 :- också kan de inte bjuda mig på 218:- .. Nä 169:- fick minsann å sa räcka!!
Snålisar!!

Nu är jag ju iof sjuk nöjd med tavlan och vi är ju så sjukt snygga på den dessutom så d var värt 49:- ..
För vist blev den fin och vist är vi snygga?!!
Våga säga annat än JA.. och jag ska giva er på moppo..

I övrigt är jag mycket glad denna dag.. Läkarbesöket gick precis som vi ville och nu börjar vår resa..

Jag har dessutom två händiga män i mitt vardags rum.. varav en är min underbara Man... De slippas för tapet uppsättning och snackas fotboll.. Jag själv har placerat mig i köket när (för nära) pepparkaks burken och har ett grovbröd i ugnen..
Disken är klar och till middag serveras d i dag kött och rotfrukts soppa... Det där med rotfrukter behöver vi inte nämna för min man utan det är potatis, kött och morot i den.. (om han frågar er )

Tjingeling på er denna härliga onsdag säger jag med ett leende!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar