torsdag 20 december 2012

Hmm

Vet inte riktigt hur min man tänkte när han sa att han kunde köpa den röda skapelsen till mig i julklapp.. Tvivlar på att han någonsin sett ett hängbukssvin live..men tydligen är han lite nyfiken på att se ett livs levande i sitt eget hem.. Haha!!

Han ville dessutom ha toalett golf .. " ja när man sitter där och inte har något att göra" kan iof hålla med om att d ser lite roligt ut.. Får kanske inhandla ett sådan!!

I dag har vi varit och träffat lite folk här uppe på kaffe.. Trevligt som alltid!!
I kväll skulle vi till Willys och köpa krydd och sås.. Passade på att gå inom arge Kaj :) en riktigt skojig affär.. Ska dit igen på onsdag, och prova byxor.. Hittade jätte snygga jeans där men orkade inte prova i dag.. Orka asa av sig stumpebyxor .. Nää!! Köpte iaf nytt mobil skal för 20:- :)

Skulle vara familjära och spela Bingolotto.. men fy fasen va tradigt d är.. Sista spelet 22:48 typ ( enligt Bingolotto sida) å då lovar jag att jag sover som en gris.. Vi byte till svensson svensson istället och rättar lotterna i morgon.
Är konstant trött och har huvudvärk.. Inte som tidigare i veckan men den kommer å går!!

Nu blir d lite spiderman man innan jag vandrats in till sängen!!

Go natt!!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar