onsdag 19 december 2012

Jul..

Snart står julafton på menyn.. Vi kommer att fira den i Uppsala med Andreas familj detta året..
Julklappar har vi ju redan sagt att vi inte ska köpa till någon.. Men i dag köpte jag ändå en till min man eller d blev två i en :) Han har dock inte köpt något till mig, han vet inte vad jag vill ha, men nu har jag sett att de stövlarna jag jätte jätte gärna velat ha nu finns på rea!! Ska nog fjäska till mig dem.. Givetvis ska jag slå in den och få dem av tomten.. Haha!!

Vad jag skulle ha på mig på julafton var tills i dag en stor fråga.. Hämtade ut ett packet i dag och klänningarna jag beställt passade perfekt :) 79:-/st är dessutom inget jag klagar över .. Så blev en röd till jul och en svart till nyår :)
Stövlarna visar jag oxå och ni förstår ju själv hur jävla snygg jag kommer vara på julaftonskväll och nyårsafton om jag får dessa stövlar ju julklapp :)



1 kommentar: