söndag 29 november 2009

Blir bara ett snabb inlägg nu för att meddela att jag inte pallar uppdatera som jag lovade i går.. super kasst av mig jag vet.. Jag är helt enkelt helt jädrans slut i huvudet... Jo än finns det några celler kvar där inne.. Men dem bråkar om att överleva..

Hade en trevligt kväll i går.. god mat åh dryck.. vissa drack mer än andra.. typ Andreas skaffade sej en redig karate fylla åh när han gör det ska han höras åh synas mest.. en annan får dra hatten över huvudet åh skämmas!!! Men vad hjälper det.. han varken ser eller hör.. Jo jo ÖLen ser han klart!! =))


Min klädsel denna kväll..

Jag ger upp.. behöver gå en skola för att fatta hur man lägger upp bilder här snabbt åh ekelt..
Just nu bara HATAR jag Internet åh blogger.com...

Jag säger bara SUG RÖV!!

Allt jag skrev åh alla bilde jag la upp.. "Går inte att lägga för bla bla fel har uppstått..." Jag fattar inte HTML koder.. Allt ska bara funka!!
Finns det en blogg sida någonstans som är lätt att anväda åh som bara funkar??
För denna gör FAEN inte det.. *ARGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar