tisdag 19 januari 2010

Jag ,Sandra och Andreas var på Badhuset i dag.. Kändes verkligen hightech för att vara Klippansbadhus med värsta biljett tjofräsett för att komma IN... Dessutom tar de 40 riksdaler för en redan fattig Carolina för att plaska i barnpoolen.. :D Dvs. 80:- för 2!!

Iaf så står det att man måste duscha NAKEN.. och att ha underkläder under badkläderna leder till omedelbar avstägning.. Så lider man av Alzhimers ska man inte bada här.. Du är portförbjuden om du RÅKAR glöma underkläderna på.. Vilket låter ganska troligt att man gör i mina öron.
Man få inte heller gå in i basängavdelningen om inte ALLT smink är borta.

Jag har alltid duschat med badkläder på, för alla vet hur lätt det är att dra på sej badkläderna då man redan är våt. har aldrig råkat ut för tillsägelse innan. Inne i duschen står Jag , Sandra och halva PRO som ska ha vattengympa. Tänkte ta en snabb dusch och sedan bege mig ut. Tänkte att det är gör inget att vi duschar med badkläderna på.. de har ju legatr längst ner i lådan sedan i sommras och de behöver oxå en rengöring. Dessutom slipper man krångla.. Där står vi i lugnan ro när jag hör en gäll röst bakom ryggen..

-Man duchar NAKEN här inne!!!! Det gör alla!!! Annars får man inte gå ut i basänghallen..
-Jaja vi vet svara jag!!
-Ja men då gör vi det duchar Nnnnnn-Aaaaa-Kkkk-Nnnnnn-Aaaaaa
-Ja vi ska!!
-Ja men då gör vi det NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!
-Jaja lugn, vi SKA!!

Vad är det... Drömmer du om att se min Nnnnaaakkknnnaaaa kropp eller vad är det frågan om?? (det hade dock inte jag gjort) Det står 40 redan nakna damer här.. titta på dem då för faen tänker jag och drar muttrande av mig bikini överdelen... nederdelen drar jag ner tilll knäsna That´s It!!
Hela vägen från dusch hallen till basäng hallen hör jag hur tanten muttrar om att man Duschar minnsan Naken!!
Men tänk om jag nu redan hade gjort det och tagit på mig bikinin för att den skulle bli våt innan jag gick ut?
De hade hon inte en tanke på.. Eller var de en av PROs befolkning som tjallat? Var hon rädd för bakerier i vattnet? Vi var inte ens i samma basäng..
Eller var hon bara sugen på att se min heta KROPP NAAAAAAKKKEENN!!! ??
Nä de sällskapet gymnasitiserade gott ivarmvattenbasängen medans jag fick huttra runder i den andra..

Åh den där beromda Bubbelpoolen jag hört talas om .. den rymde bara halva mitt arlse!

Nää taxcka vet jag Ugglebadet.. Där får man inte skäll för att man inte duschar NAKEN och där finns Bubbelpool som passar MIG!!!

Klippansbadhus får bara RIS av mig!!

3 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHA,man ska ducha NAAAAAKKKKKEEEEENNNNN!!!

    SvaraRadera
  2. hahahha du e verkligen duktig att skriva du

    SvaraRadera
  3. Va fan var detdär? Utav vilken anledning måste man duscha naken innan man tar på sig badkläderna??? HAHA, lätt att få på sig dom sen?!!Dom bara korvar sig och kryllar sig... jävla töntar!!! HAHA... var det tobbes morsa som sa till eller var det nån pantertant?
    F*ck them iaf!!

    SvaraRadera