fredag 4 juni 2010

Yyyyeeejjjjj

.. INTERNET is back on Tingsgatan.. Inte illa pinkat för Telia att lösa det på r6 dagar. Så nu slipper ni snart längta längre, om nu någon gör det eller överhuvudtaget läser bloggen..

Mehhhn nu ska jag titta lite på tv och sedan ta djuret på piss runda.. för att sedan dregla på kudden till 06.15 innan jag måste assa mitt arsle ur sängen för att ta emot de underbara så troll ungarna Wilma och Clara.

Wilma ska med oss på Barndop medans Clara ska vara ett par timmar hos sin Gudmor Annelie.

Åh jag hade ju tänkt starta en utbilding i hur man somnar på soffan.. den skulle vara kostnads fri åh allt.. Min man är snabb lärd för han sover redan.. *suck..* Skulle tatt betalt ändå..

Ja ja tooo late.

I dag var jag ett par timmar på nya jobbet.. åh de känns redan toppen.. kommer trivas kanon där. Alla är vänliga och glada!!
Blir några timmar på tisdag och torsdag med samt hela onsdagen. =)

Ha en super najs helg...

2 kommentarer:

  1. Så skööönt att du trivs darling!

    SvaraRadera
  2. tack så mycket :)
    jag vet bara hur man gör om designen till blogg.se
    kram

    SvaraRadera