tisdag 1 juni 2010

Inget är som...

..väntans tider.. :D

Kommer att dröja ytterligare några dagar innan uppdatering av wedding med foto blir av.. Detta tack vare Telia.

Den inkompetenta killen vi pratade med i lördags förmidda har svårt på de här med 15 min och 3 mån.. Ni vet på 60 min är det 4 kvartar = 15 min / var. På ett år är det 12 mån = 4 kvartal.. = 3 mån/ var..
Vet inte vilken skola han gick men jag vet att han borde inte jobba där.. i går sa killen på Telia att om vi skulle föra över allt på mig (som den andra killen skulle fixa på 15 min) så skulle de ta 3 mån att genomföra eftersom jag har 3 mån uppsägning på tele2. Vilket den andra killen menade på att det skulle han lösa å jadijadi.. När inget funkade efter 2 tim ringde vi tebax Åh näääää då fanns jag inte ens med i registret.. inkompetenta killen hade gjort fel.. åh de gillade ingte tanten jag pratade med att jag kallade honom och jag menade på att han borde inte jobba där.

Så nu får i gång de först 4/6.. surfar nu med comviq surf. åh det går lite trögt med foto uppladdning.

Nu måste jag på toa innan det blir blött på stolen..

*Puss åh Kram Åh slick i örat*

1 kommentar:

  1. Gött med slick i örat, kittlas!!
    Telia är idioter, dom är slöa men tar bra betalt..typiskt statliga institutioner!

    SvaraRadera