tisdag 4 oktober 2011

Avd 52???

Varit en lång dag känns det som. Nu har jag iaf landat mig i sängen.. Gubben somnade på två röda som vanligt.. :-P

Haft Apt möte på jobb.. Och jag önskar att man fick skriva precis vad man vill.. Men man får passa sig. I bland eller dagligen undrar jag om inte en vis person hade passat bättre på en sluten avd som patient än som handledare.. H*n borde skämmas över sitt beteende. Att bete sej som ett barn i trotsåldern inför kollegor och chef är inte ok.... Att bli ARG och otrevlig för lite kritik men själv ska h*n få kritisera till höger och vänster!!!

Efter det blev det en runda till gymmet... 30 min på cross trainern i dag.. Samt lår och mag träning.

Hjärtat mitt lagade mat i dag.. Skönt att slippa.. Rotfruktsgratäng och lax för min del.. Fiskpinnar för min andra hälft..

Sen kom Sandra och barnen på besök och vi fikade på saft och kanelbulle. . Är ju kanelbullens dag i dag.. :-) senare tittade även Christian in efter att han slutat jobba.

Nu ska jag iaf ta och sova.. Ät ganska trött i tittorna.. I morgon är det möte på soc ang. Pappa.. Nu ska Kärring få veta att hon lever!!

Go natt på er!! Delar med mig av en bild på världens sötaste whisky..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar