måndag 3 oktober 2011

Kreativa kollegor..

Jag önskar att jag var hälften så duktig som mina kollegor. De gör det ena efter det andra på jobb för att piffa upp stället.
Jag är KÄR i tavlorna på bilderna nedan.. Vill ha dem hemma hos mig..!!
Vantarna har en kollega gjort till mig.. Hon gör i önskad färg och med önskat mönster. .. Och eftersom jag bara har höger hand fick jag två olika färger och mönster!!!

Har varit duktigt och kört 30 min på löpbandet i dag.. Inget löpande dock men gick i rask takt.. Tränade lite mage och rygg och lår oxå... Ska träna i morgon med. Måste verkligen komma i gång med detta nu.. Annars kommer jag ha en massa överflödigt fett som bara hänger och slänger här o där.. Åh det vill jag inte!!!

Nu blir det tv.. I morgon Apt möte på jobb... *jjiihhoooo*

Tjingeling..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar