fredag 14 oktober 2011

Wienergatan...

Det låter ganska gott nästan hör det på något sätt...:-) faktum är att det från dec kommer vara vår nya adress.. Vi eller jag kommer efter 31 trogna år lämna klippan city. .. Och detta för att bli stadsbo...!! Jag som är en inbiten klippan bo från första dagen av mitt liv ska nu ta steget ut i världen.. Lite skrämmande men ändå spännande... Känns lite som pirret man hade i magen på julafton som barn.. !!!
Men jag kommer få min dagliga dos av klippan ändå iom jobbet...
Så förhoppningsvis överlever jag även denna flytten....

Trevlig helg på er!!!

1 kommentar:

  1. Jösses,hur vågar du???
    Tur det inte är så långt så du kan åka tillbaka om du ångrar dig...=)
    LYCKA TILL med flytten,tyckte någon sa för ett tag sedan att det inte skulle flyttas på länge,hmn..=)
    KRAM

    SvaraRadera