lördag 25 januari 2014

Obeskrivlig Kärlek..

Kärlek är något stort.. väldigt stort. Att älska någon är oxå stort väldigt väldigt stort... och att kunna älska något man änu inte träffat är obeskrivligt...
Jag känner stor kärlek till min man, mina vänner och min familj.. jag älskar dem alla som finns i min närhet och gör mina dagar värda att leva på olika sätt.
Min man är mitt liv.. utan honom vore jag inte där jag är nu.. utan honom hade jag inte kunnat känna denna obeskrivliga kärlek till någon jag änu inte träffat.. någon jag bara känner på insidan... ett mirakel som växer inom mig... en liten människa som är vårt kött och blod.. som vi har skapat av kärlek.

Ett litet flickebarn som vi längtat efter och kämpat för i 4,5 år.. om 66 dagar går hennes hyreskontrakt ut och vi får möta denna skapelse.  Vi kommer älska henne oändligt mycket.. vi älskar henne redan så sjukt mycket... !!
Nu ska vi bli föräldrar och ta hand om och uppfostra henne efter alla konstens regler.. den känslan skrämmer mig samtigt som den får mig att känna lycka..

♡♥♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar