tisdag 28 januari 2014

Tillbax till verkligheten...

Så efter 2 dagar hemma för vila är det dax att ta sej till jobb igen.. i morgon blir en lång dag.. så får jag prova på en heldag utan möjlighet till vila innan jag ska upp på heltid igen. I morgon är de dock jobb på förmiddagen och skola på eftermiddagen.
Har fått i väg en uppgift i dag... fått B el C på d andra så hoppas på samma nu... minst C iaf.
Ligger något efter,har inte haft orken på sistone. Känner mig lite piggare nu förutom foglossnings helvetet..
Kom inte ens till busshålls platsen i måndags utan fick vända efter 200 meter och gå hem igen.. tog därför denna dagen hemma oxå och fick iom d både räkningar och skolarbete gjort. Fick även lagat middag och eldat.
Jag har lärt mig att elda så d blir varmt... i hela huset.. utan att d slocknar. Både i pannan och kaminen.. känner mig jävligt duktig asså.. haha..

Andreas håller på med projekt trappa vilket gör att vi inte kan sova i vår sängen.. vi sover just nu i soffan.. ser ut som en luffar kvart i vardagsrummet... och de värsta med detta är nog att jag har två storlek 43 mitt i huuet när jag sover... ni som känner mig vet att något av de äckligaste jag vet på en människo kropp är fötter.. stora som små.. de är endast acceptabla på små barn som inte går i skor.. haha.. NU tvingas jag alltså sova med dessa i nivå mitt ansikte... även om d varje kväll är nytvättade och rena tycker jag mig känna lukten av sura fötter... =)

Nä nu är d slut på mitt blajblaj för i dag. .



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar