söndag 4 april 2010

Här ligger...

...vi och har det mindre skönt.. gick väl någorlunda att ta sej ner.. men betydligt värre att ta sej upp..
Jag skulle bara in snabbt på affären och köpa lite mjölk.. ner med de i korgen och lyfter den och det värker till något så fruktansvärt att jag nästan tappar luften.. stannar upp en sväng och försöker andas men de gör fruktansvärt ont.. vill givetvis inte visa den enorma smärtan för någon där inne.. utan jag assar mig till kassan med min korg.. utanför står Andreas ovetande om vad som hänt och muttrar över att det regnar.. packar ner snabbt och går ut.. då är mutterhögen redan på väg hem.. ställer snällt ner kassarna och ropar att han får snällt ta kassarna.. för jag har fasen ont.. de lixom bara small till.. Han tar kassarna och traskar i väg i sitt tempo för han fryser och de regnar faktiskt.. efter kommer jag assandes på min onda rygg med tåraran brännandes bakom ögonen.. Får givetvis frågan om vägen till yllefabriken av en förbi passerande bil.. vill bara vråla.. -Kolla kartan för faen eller köp GPS innan ni lämnar hemmet.. men snäll som jag är ler jag trevligt och förklara hur de ska köra.. de tackar vänligt och kör vidare.. jag assar vidare på min smärtsamma rygg som jag önskar jag kunde lämna till någon annan..
Vä inne i hissen kommer tåraran... då är vi själva och jag kan släppa ut min smärta .. det gör ju inte direkt mindre ont utav att gråta då man måste kippa efter anndan emellan åt.. skyndar mig upp och lägger mig på sängen.. sen kommer jag ingenstans utan hjälp..
Har försått på andra att det gör ont med ryggskott.. men att det gör så här inihelvets ont kunde jag aldrig förvänta mig... jag tror nog tom att detta gör mer ont än att föda barn.. jag vet iof inte.. men fy för i helvete vad ont det gör..
Här ligger vi och har det mindre skönt.. Baltazar fick sympati ont... =))

Apropå Yllefabriken så var jag där för första gången i mitt liv i torsdags.. Man har bott i klippan i hela sitt snart 30 åriga liv och minns aldrig att jag varit där..
Fyndade iaf lite..
Detta förkläde.. till ett lagom pris på 69:- , har länge velat ha ett förkläde.. Så söt blir man i ett sådant.. Denna underbart söta badcape till Linda och Jimmys bebis.. kunde bara inte låta bli.. fastnade för den direkt. 129:-


Den kan man även använda som VUXEN och leka stålmannen i.. =)))
Nu ska jag se om jag kan sitta i soffan eller hur jag göra för att titta lite tv.. får väl stå upp..
Hoppas ni haft en bra påsk.. här har det varit lugnt.. =) Är helt inne i mina planer för vigseln.. dagarna går ju såå fort.. =)



2 kommentarer:

  1. skojigt inlägg som vanligt.... fan vilken söt bad kappa.... smälter... kramis

    SvaraRadera
  2. Va huslig du ser ut i förkläde! Hoppas ryggen snart är bättre!

    SvaraRadera