fredag 28 maj 2010

Så de så...

Okej, I´m back, I´m fucking irritated och det är fredag iof väldans trevligt..men kanske också det enda just nu för de pissregnar ta mej fan mä.. åh Anna gick inte vidare i går nänä folket i världen lyssnar hellre på habla habla musik än sådan man förstår texten på *suck pust och stön* .. Förstår att ni vill att jag ska skriva om den största dagen i mitt liv, den underbara dagen då jag blev Fru Wahlberg..och att ni vill höra smaskigheter om när vi somnade som två små griskultingar i famnen på varandra helt trötta och ganska mycket berusade… Åh det hade jag tänk också.. (eller ja tänker fortfarande göra.. ) tills jag kom in på TOA på jobb.. då fick jag som så många gånger förr frispel över de här..


(Inte egentagen bild, vi pissar i ett litet bås)

JAPP ni ser rätt.. EN TOA RULLE!! Något man använder sej av när man är på dass.. tex. För att torra arslet .. kanske för att snyta sej ,fylla ut kallingarna med eller bara för att det är skoj att ta slut på det.. Det är ju iof upp till var och en.. MEN oavsett anledningen är det inte så jädrans svårt att byta efter sej om man nu råkar ta slut på den.. Det kan ju faktiskt "hända vem som helst.. " som Jenny sjöng på jobb i går.. hade ju då inget att göra med mitt I lands problem men tyckte de var passande här med.. Men då var det de är med HÄNDA.. det betyder att det blir det så vid något tillfälle.. Inte VARJE gång.. Men på mitt jobb är det så…

Var och varannan gång jag kommer in på dass så är där antingen tom rulle eller litet ark kvar på den som sitter i. Nedanför står det en hel packet med oanvända RULLAR som väntar på att få komma ur påsen och göra sin funktion här välden tex. Torra Rövar..
Av någon anledning har både jag och j kommit på att någon har problem med att byta rulle.. vi kanske borde ha 3 dagars utbildning i det här, allt annat ska vi ju ha utbildningen i .. så varför inte "SÅ BYTER MAN TOA RULLE" Eller så kan man skicka ett arg mejl till alla och berätta att oavsett om man är ung eller 66 så kan man byta roa rulle, det är lika enkelt som att stoppa ett bröd i frysen.
Annars kan man få höra informationen om att de som gör många fel gör mycket och de som gör lite gör Inget.. Hos oss gör vissa inget men ändå blir det fel.. HOW is that happening??

Jaja jaddi jaddi ja.. Nu ska jag ta ett djupt andetag och sedan hälla upp ett gott glas vin i våra nya vinglass.

Lovar att uppdatera om bröllopet i helgen.. *LOVAR*


Ska pryda dörren på toa med denna text..


4 kommentarer:

  1. josefine maaalm28 maj 2010 kl. 19:49

    haha fin idé..:-) <3

    SvaraRadera
  2. *ASG* Förlåt, men jag var bara tvungen att spara ner det du hade skrivit om TOA-RULLEN.

    #låg dubblel" av skratt, vet PREXIS vem du syftar på. Det bevisar bara att den mannen inte har mycket att göra. Konstigt att han inte nämner något om TOA_RULLS BYTET på den toan utanför mitt kontor. Där vwerkar det som att jag är den ende som byer rulle.

    Jasså, har du en sambo åxå.... Hi hi hi "Du har glömt ändra i "Om mig".

    Ha en görbra helg! =)

    SvaraRadera
  3. Lite stavfel ser jag... Aja.. /

    SvaraRadera
  4. Ha ha ha! Skit kul läsning!! O det e ta mig fan ett problem på mitt jobb oxå! //Lina Molin

    SvaraRadera