söndag 16 maj 2010

Konfirmation..

I går var det då dax.. Moster gossar har blivit stora åh dagen då de skulle konfirmeras var kommen.. Det gick jätte bra för båda två i kyrkan.. duktiga killar.. !! Men hur tusan kan 15 år ha gått så fort? Minns ju fortfarande när de låg där tätt i hop i den lilla vagnen på BB.. Eller när det började tulta omkring på sina rulltiga små ben och när de började prata. Emil var min lilla gosse som liten och Filip var Mormors.. så de var aldrig några problem att passa dem.. Men nu skulle de knappast krypa upp i Moster famn och gosa.. !!
Tror att båda ät ganska glada över att dagen är över.. men oxå själva väldigt nöjda med den.. För de ska dom vara!!

Filip~Lång och ståtlig

Emil ~lång och ståtlig även han

I kyrkan satt min blivande tärna brevid mig.. Mosters Princessa



Kusinerna Sandra åh Linda tog en sväng om på dansgolvet..



Dagen till ära hade jag röd/vit klänning och vita taights.. samt röda skor till.

Nä nu ska jag ta och göra mig redo för lite Hockey.. Sverige - Canada.. Lovade vid något tillfälle i dag att jag skulle se den tillsammans med Älsklingen. Så bäst att hålla vad man lovar!! =))
Jo just det... Kusin Sandra försökte fylla mig i går.. men hon lyckades inte det minsta.. Jag drack ju bara kranvatten med skum i och smaksatt vatten, ändå snurrade det i huet vid sängdax..
Citat Andreas " Vi ska inte Onkaponka i dag va älskling, jag är jätte mätt i magen.. men I morgon ska vi älska när vi är nyktra åh fräscha..."
Ehh känner mig inte minsta fräch. Oduschad åh dann!!




5 kommentarer:

  1. Fina bilder på oss juu hahaha

    SvaraRadera
  2. Så gina din systers barn är, kan inte fatta att de små busungarna blivit så stora! Det är ju bara nåt år sen vi passade dem hemma hos din syrra, eler hur :-D

    Fin Klänning, var har du köpt den?
    Fick vi inte se en bild på dig I den?!

    SvaraRadera
  3. Ja dom är verkligen fina.. :) Nä vist känns det som om det var i går i gjorde det.. tiden bara rinner i väg. Klänning är köpt på cellbes..:/ jätte skön är den.. =) Nä missade ta bild i den tyvärr!!

    SvaraRadera
  4. Hej! :) Tack så mycket och tack detsamma! :)
    tack för att jag fick komma på er dag! Så himla fina! :) Kram

    SvaraRadera