onsdag 12 maj 2010

Oxå kom HÄXAN ~ Barnkalas

Här ser ni Häxan i snövit och de 7 dvärgarna.. ser ni likheten... Hon bidde doch inte lika grön som häxan är.. Barnen uppskattade iaf att hon kom med sin käpp och sitt små gnäggande skratt.. De fick ju alla RÖDA saftiga mumsiga äpplen och somnade gott.. och sover än.. i väntan på PRINSEN på den vita hästen..
Eller nää skoja bara så klart.. de fick ju godis för ett helt år och för att föräldrarna skulle ha de lagom lätt att få dem i säng denna kväll efter värsta socker chocken.. =))


HÄXAN äe smått sugen på att äta upp födelsedags barnet, hon ser doch inte så bekymrad ut smaskar vidare på det goda för att öka sockerhalten i blodet inför sin skönhets sömn =))

Då det var Prins och Prinsess tema hade Petter gjort detta fina slottet i maräng..



..som fylldes med glass, bananer och å´hoy chocklad sås..
Här lyckades jag oxå få i mig stora halter socker.. sååå mummsig var det...
Wilma och Clara firade födelsedag i dagarna 2.. eller ja iaf Wilma.. släkt kalas på lördagen.. (Jag, Andreas och Anneli räknas som släkt..*hihi*) Och Barnkalas på söndagen .. 28 busiga, högljuda och galna prinsar och prinsessor oxå just det en HÄXA!!.. i 4 hela timmar.. Men det slutade bra
och alla verkade nöjda!

3 kommentarer:

  1. e du inte riktigt klok som lägger ut foto på mig så där nån kan ju se dem o då får man ju skämmas...*hihihi*

    SvaraRadera
  2. Fiiin häxa! kan man hyra henne? :-D
    Coolt med marängslottet! Vilken Ide!

    SvaraRadera
  3. Jadå Ulrika det går utmärkt att hyra henne =D.. Konta mig bara åh inte HÄXAN...*asg*

    SvaraRadera