torsdag 8 juli 2010

Gaahhh

Är av någon anledning på pissröv humör i dag..
Inte ens ett besked som att Älskligen får börja jobba i HBG 2 v. tidigare får mig att Lee eller känna lycka..
Nä nä blev nästan bara mer förbannad!! *Suck..*

Ska dra täcket så långt över huvudet det bara går och sova 38 timmar i kvarten. men först står det träning på Schemat.. 30 min IndoorWalkning.. *Gött* Det brukar göra en på bättre humör!

Men sen .. sen blir det sängen och täcket över huvudet men innan det är dax ät det mat i magen som gäller .. fiskispinnar och Spenat . åh en liten liten pära till.. *mumma..*

..sen sen ska jag sussa efter att jag tittat runt på alla 102 tv kanalerna vi inte har för att inse att ¨sommartid är det bara skit på tv.. så då måste man ta en brottningsmatch med wii kontrollen som jag bara ... prylar det hårdaset jag kan mot soffans mjukaste del .. (jag pallar inte få skäll av Andreas vilket jag fått om jag prylat den i golvet.. )

.. därefter ska jag bara gå nattrundan med Doggy dog.. åh han ska ju välja väg och är då inte lika trött som oss andra så vi pinnar på längre än vi själva hade tänkt..

Sen lovar jag att då jävlar ska jag sussa kudden .. åh då har uret redan hunnit bli minst 23,30.. ¨åh där sket sej mina 38 tim/kvarten sömn rejält.. Inser att jag får bara 6,5 timmes sömn och får ta mej tusan vara gla´över det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar