torsdag 22 juli 2010

S.M.R

S.M.R = SUG.MIN.RÖV

Ja så säger jag i dag.. Nu har jag äntligen Luch.. Jag har tid att ta det lungt, Jag har gått med kurrande mage sedan kl 9.
Men så är det väl när man är ensam med alla högar på bordet, med att få in alla inventerings siffrorna, med att fakturera, med att öppna posten... med att svara telefon och behöva lyssna på samma fråga 42 ggr och ge samma svar 42 ggr för att ändå behöva göra samma procudur en sista gång för att kunden vara nöjd tills i morgon då vi tar om allt igen.. *suck...*, med att se till att allt gods lämnar för lev till kund.. med att.. ALLT just nu ..
Men sen har jag ju oxå börjat nedräkningen... 8 dagar kvar.. 8 arbetsdagar kvar.. sen är det Bye Bye 4-ever.. så underbart så det går inte att beskriva!!
Så här ser det ut på mitt bord just nu känns det som.. Jag gör inget annat än plockar i det .. flyttar runder det.. för jag har inte påbörjat allt men ska ändå lyckas slutföra det.. Vilket ska man prioritera??
Jag gör det jag hinner helt enkelt.. det jag får betalt för.. resten?? Lämnar vi över när semester firarna kommer tillbaks. =))

Annat som stör mig just nu:

* A-kassan har dragit för mycket pengar från mig de senaste 4 åren.. Men hör och häpna det är MITT fel.. för att jag fyllde i rätt uppgifter och de la in fel.. *hmm* Är arg som ett bi.. Dessutom ska jag betala fackavgift för 100% när jag jobbar 50 %.. Inte faen får jag stämpla 100% den dagen de skulle behövas (ingen plan) Nej nej men mitt sjukersättning räknas in ändå.. HUR FAEN GÅR DET I HOP.. den stackars kille som fick på halsen hade det inte lätt.. Han gick ju efter "regelboken" och fick en sur fi**a som mig på halsen..
Nu väntar en överklagan!!!


* Vuxna människor i VITA byxor som inte tror att det syns igenom att det har svarta eller blommiga Underkläder.. *Skärpning*


* Vikten.. Hur jag än gör, vad jag än äter (om jag så svälter mig själv) så går det tamej faen bara åt fel hål numera.. Knäckande!


* F-kassan som slutar betala ut min Handikappersättning för jag inte hörde av mig i tid. Nu måste jag lämna in nya papper på att min ARM faktiskt inte växt ut.. ÄN! *Dööhhöööö* Kärringen för ett par år sedan undrade om min skada kvarstod.. Nää armen växte vist ut i går.. I bland undrar jag hur männsiskor tänker.. Det står "med född" i papperna.. Inte "med född men kan växa ut om ca 30 år"

Nää nu sitter jag och muttrar för mycket.. Nu ska jag slänga på mitt leeende igen.. (menade inte det jag sa ) jobba som en flitig myra för vill ju absolut inte sätta de andra på pottkanten sen.. HAHA.. (jo. lite jävlig vill jag vara.. tänk.. bara tänk om det står error på allt när de andra kommer igen.. MOHHAHAA)

2 kommentarer:

  1. Noh! Vem ska du ha ihjäl idag? :-D
    Så trevligt att din arm växt ut, det är ju sånt som faktiskt händer...........eee....eee...eeller?
    Vi får ses snart, när kan du?!
    PUSS på dig (dock ej i röven)

    SvaraRadera
  2. Hehe, ja du e för rolig du. Bara de de jävlarna!!! Kram.

    SvaraRadera