måndag 5 juli 2010

I did it..

I did it, Yes Yes I did it.... :)
Nu har det snart gått en hel vecka sedan jag sa upp mig.. Efter mycket övervägande så blev det uppsägning på dirren i stället för tjänstledigt..

"Efter ordentligt övervägande jag sa.. - Ni kan stoppa upp ert jobb i er bak, jag har blivit lurad..ohhåhh, Ni sa att allt skulle vara bra.. men det är bara skiiiit ohhååhh"
(Använde kanske inte just det orden men ...nästan)

För skulle det vara så att det inte funkar på nya stället i längden går jag helder hemma efter jul än går tebax till Svea.
Trodde det skulle bli ramaskri över mitt beslut.. Men Nehepp... Inte ett enda ord eller fråga om VARFÖR!!
Nu klar gjorde jag ju iof ganska väl i mitt mejl om varför jag gjorde det.. (Jo det är sant, fick göra det via mejl då det är upptagana konstant.) Den enda som opponerat sej är Bengt. Han tyckte jag var taskig och lovade att sitta fint i mitt knä tills den dagen jag slutade för att under tiden lära sej allt jag kan..
Ehh kan blir tufft att lära sej allt på 1 mån som jag lärt mig på 5 år.. Och nästan all by my self..
Frågan är nu vem som lära de andra för innan har det varit ..- Fråga Carolina hon vet, hon kan allt.. hon är den som klara de bäst här"
Jaha nu får ni allt klara er utan mig.. * Mooohhhaahaaa*

Jag har inte mått så här bra på länge.. känslan i min kropp är ofattbar.. den 6/8-2010 lämnar jag Sveaplast dörrar för sista gången.. Vilken Känsla det kommer vara..
Jag slipper våndas med min ångest över att gå till jobb efter det. Jag behöver inte längre på morgonen känna efter om jag inte har feber i stortån eller huvudvärk i knät, magsår i hjärtat el skoskav i örat.
Jag kan gå upp från sängen sträcka på mig och säga I did it.. you go TIGER.. ehh kanske inte troligt att jag gör de men men.. Jag kan om jag bara vill.. =))

Så nu ser vi med glädje fram till 6/8.. !!!

Vill givetvis tacka alla mina vänner/familj/kärleken som stöttat mig och fått mig att klara av att detta beslut. Tack.. Ni är Underbara!!

2 kommentarer:

  1. Du är bäst!!! En stor tung sten har lämnat ditt bröst! Fri som en fågel!! Övertygad om att du kommer att lyckas jättebra på nya jobbet!

    SvaraRadera
  2. Bra gjort. Förstår att du lämnar det stället. Har hört talas om det

    SvaraRadera