fredag 16 juli 2010

Soffläge...

Resident Wahlbergs har blivit filmomaner.. mitt i sommar hettan =) Då både jag och Andreas tycker att det är olidiligt varmt i sommar hettan så har vi efter jobb, väl förtjänt dusch och avklarad middag av något slag slängt oss raklånga på soffan för att glo film.. Har några kvar .. men orkar inte se fler i dag.. Blir imorgon =))
En film jag verkligen vill se igen är VEM RÄDDAR JESSICA, såg den ett antal gånger som liten (yngre) då min syster älskade den och jag älskade min syster och var därflr ett bihang... Jaja asså jag älskar henne än of course!! =) Någon som möjligen har den filmen?

I dag såg vi iaf "Love Happens" Lipsill som jag är grät jag i slutet ... mycketbra fim får 4 ++++ av mig!! Eller jag såg.. Andreas sa att den verkade jätte bra och somnade strax efter det.. *hmm*

I går såg vi en annan bra film.. The open road!! Rekomenderas oxå. Andreas höll sej vaken hela filmen .. det betyder allstå att den var BRA!! Får 3½ +++ av mig!!


En tröttis glor film, inte dax färsk bild, han har numera inget hår på huvudet!! =)
Nä nu ska jag nät shoppa vidare.. måste ha nytt till vi åker till Bulgarien.. Jag tittar och tittar och kollar och kollar hittar massor men när jag kommer till kassan har jag sprängt bugetet BIG TIME!! Och kan inte välja vilket jag verkligen vill HA!!
Så börjar vi om igen senare eller dagen efter.. Får se om det kommer så långt som till Godkänn beställning i dag.. *tveksamt*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar