torsdag 10 februari 2011

Alla Hjärtan Dag!

På Måndag är det då dax för Alla Hjärtans Dag igen. Åh jag har inte handlat något till min Kärlek.. *skäms på mig*
Har i dag letat runt lite på nätet och hittade denna bok .. funderar på att klicka hem den, Hinner kanske inte komma till på Måndag men då får han den i eftehand helt enkelt. På Måndag ska vi troligtvis komma till skott och använda våran Matbiljett på Cardinal i HBG.. om där e plats vill säga! Har 3 rätters biljett för 2 som vi ska änvända!! *Härligt* enda vi behöver stå för är resa och mat..


Boken jag hittade och funderar på.. Kan vara en kul grej Eller? 150:- dessutom får man en liten chocklad ask till..
Hittade detta till mig själv.. Haha tycker den var ur söt. Vad tycker du?? 59:- bara ett måste ju!

Hur ska du / ni fira Alla Hjärtans Dag? Ska du ge något eller hoppas du på att få något?

1 kommentar:

  1. Fina saker. Har inte skänt alla hjärtans dag en endaste tanke! men borde kanske...

    SvaraRadera