fredag 11 februari 2011

Depp.. med öl och dans..

.. nej nej inte sådant depp depp asså utan Johnny Depp... Jag brukar vanligtvis inte tycka att Johonny Depp är snygg men så i dag råkade jag trilla över denna bilden och det kittlade nästan till i Byxan.. Kolla in honom lixom.. Bara sååå otroligt Sexig på denna bilden!! och den blicken han ger mig varje gång jag tittar på honom..
Rätta mej om jag har fel.. men vist fasen e han het het het på denna bilden?!!



JOHNNY DEPP =)) Ohlala...

Nu har jag fått sagt det oxå.. inget intressant inlägg i övrigt här men ändå.. ett litet inlägg.. Nu blir det te att assa på VINTER kläderna och vandra ner till Sandra och Christian för litta grogg och öl och trevligt sällskap .. Vi ska dessutpm titta på Christians favo program..

LET´S DANCE

Hehe..


Vilka håller ni på i år? Om ni tittar vill säga!!
*tjing tjing och trevlig fredag för det ska jag ha*

2 kommentarer:

  1. Men byxorna hans är ju helt trasiga?

    SvaraRadera
  2. haha jag är heller inte så förtjust i deppan, men okej, den bilden var fin...:-)
    kollar ej lets dance om jag inte måste, vem håller du på?

    SvaraRadera