lördag 19 februari 2011

Glad i Hågen..

det var jag i går.. fy bubblan va kul vi hade.. och strupen var öppen på oss alla. 8 glada pigga fruntimer och fullt ös.
Startade vid 18 tiden när Linda kom hit och gjorde i ordning en drink som smakade ALKOHOL och absolut inget annat. Vi satt och små smutta på denna en 10-15 min när vi insåg att denna skulle inte gå ner till nått pris.. Eller jo hade vi bara haft de att dricka eller fått välja leva eller dö så hade den gått ner.. =)
Men nu hade vi ju klart annat gott.. *mumma..*
Jag fick ner 1 liter VIN , 3 White Russian, 2 Cider och 2 Öl.. sen var det stopp.. ögonen såg inte normalt längre, benen kunde inte riktigt gå i en riktning och röst läget måste ha varit 14 ggr så hög mot vad det brukar. För var kraxig hes kråka i morse.. Eller middes eller vad säger man när kl är 14.00??
Hade varit uppe och ute med Djuret vid 08.00 tiden, fått i mig en dubbel Treo .. kunde inte öppna ögonen så fick gå ock kisa.. Sminket satt över allt utom på ögonen.. :)
Vinglade ut med Baltazar som glatt tyckte vi kunde gått låånnggttt längre.. Matte tyckte inte som honom då.
Sen vart det in och halsa ½ liter mjölk och sedan ta sej upp till sängen igen. Där låg jag sedan som en grönsak till 14.00 då ragnlade jag vidare till Chaplin för att hämta lite frukost.. var tvungen att köpa mer mjölk oxå. 2 liter.. är nu slut.. så totalt 3 liter i dag.. Bakis = MJÖLK..

Sen har jag legat på soffan resten av dagen.. Nu är det Mello som gäller.. får vi se vad de bjuder på i dag.. Första låten är ganska bra än så länge!!



Vill tacka Tjejerna för i går. Underbara människor.. längtar redan till nästa gång. Och de måste bli snart!!!

Tror att det var något mer jag skulle skriva om men har glömt d. et igen.. så det kan inte varit så viktigt..

Nu blir det soffläge med isvatten och lite choklad.. =))

Ha en bra kväll..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar