onsdag 9 februari 2011

PISK

.. det är precis vad jag borde ha.. Skulle ju skärpa mig med att skriva här.. *in i skamvrån med mig medeboms*

Vad har då hänt sedan sist.. inget vettigt igenligen. Dagarna bara försvinner.. fort fort.. Jag har varit nere i en svaka som heter DUGA kom bara BOMS över mig.. Men jag vet varför.. Jag missad en Pilla.. en sketen jävla Pilla kan få mig att falla ner till botten.. Helt otroligt. Nu mår jag iaf bättre.. fast trött som en ökenråtta fortfarande.. Orkar fasen inte göra ett skit efter jobb.. *Suck..*

I måndags var jag iaf inne i stan och träffade tant psykologidoktor och fick nya recept på mina piller.. Hon sa att om jag fick för mig att sluta igen så skulle jag höra av mig innan så kunde jag troligtvis slippa en viktökning på 10 kg igen.. Nu har jag iof inga planer på att sluta men men..

Jag hade litta tid över efter besöket då det bara går ett tåg i timmen mellan min håla och HBG så jag sprang in på Söderpunkten Aha!! Och där köpte jag ett par tuffa byxor (det vet inte min man om än*hihi*) sedan gick jag förbi Tingeling en affär med allt från 10:- och upp.. Tittade på em Ljustake (bilden nedan) men velade. Den kostade ju 49:- så det var mycket pengar de handlade om .. (NOT) De slutade om att det följde med mig hem.. Till Mannen sa jag att det kastat den efter mig i affären och vägrade släppa ut mig om jag inte köpte den.. Hehe!

Så här fint pryder den vårat köksbord .. Grant asså.. (något snea ljus tyvärr)

Kom på att jag redan har en grej i Carin Kry serien. Denna julljustake köpte jag för nått år sedan.. så söt är den!
I övrigt Vad har hänt sedan sist? *hmm* jag har börjat äta youghurt, müslie och russin till frulle tillsammans med en gurk macka och ett stort glas vatten. Nu blev ni impade va?? Fattar att ni springer effter papper och penna och antecknar det för att ha som dekoration i julgranen 2011. =)


Min Frulle *yum yum*

Hittade dessa trosor på Nätet.. tyckte dem var grymt coola och skulle passa på mig till 110% , får se om jag kanske klickar hem ett par så småning om.. Dessa kan man ha på sej kvällar man inte vill Onkaponka för det måste vara något av tända Eller??
I love to FART!!


Sen till det viktigaste.. Vi har en Kriminell i vårt hem, HoN heter STRUMPAN och brysr sej inte om någon ser .. själv har hon huvudet långt ner i väskan för att inte synas på övervakningskameran.. Haha!!
Men det är inte Pengar hon är ute efter, Inte heller halstabletterna .. Nä hon ska helt enkelt bara ha upp varenda TAMPONG hon kan hitta.. Dessa hittar vi sedan lite här och där när hon tröttnat på att leka med dem!!

Tagen på Bar gärning!!





1 kommentar: