måndag 23 maj 2011

Bomulls Bröllop..

I går firade vi 1årig bröllops dag.. Jisses vad tiden går fort redan ett år som Fru Wahlberg.. Man hinner ju inte med.. lite rädd blir man då tiden går så fort..
Men jag Älskar honom om möjligt ännu mer nu ..
Bomulls Bröllop heter det tydligen , jag vet typ bara brons, silver och guld.. Måste plugga på det där!! =)

I dag satt jag och letade kläder på nätet då det kommer att behövas ... hittade ett par byxor för 50 :- och en kofta för 60:- har bestämt mig för att inte köpa några dyra grejor eftersom jag kommer behöva nytt allt eftersom jag rasar i vikt. =)

Fyndade även dessa gardiner .. tycker dem är himla mysiga så det klickades oxå hem.. Är det inte snygga när det kommer hem är det ingen fara då det bara kostade 50:- .. rena rånet ju.. Haha!!

Nu blir det tv och umgås med mannen en stund.. har varit hos Linda hela dagen.. Mycket trevligt... fick med mig en hel garderob hem.. Hihi.. Nu vill man ju bara kunna använda allt direkt!!!

*Tjingeling*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar