måndag 30 maj 2011

I Morgon..

I morgon är en dag jag längtat efter nu i 2 v. I morgon får jag äta havregrynsgröt istället för fil till frukost.. I morgon får jag äta rotmos , mosad/e korv/kött och grönsaker i stället för soppa.. I morgon får jag börja på gymmet igen.. Men än är i morgon en annan dag, men ändå så nära.

I dag får jag dock stå ut med fil och soppa.. Och jag måste även plågas med att ta bort agrafferna.. Jag har en känsla för att det gör tok ont.. :( Så ska stoppa i mig smärtstillande i förebyggande syfte..

Tänk på mig lite extra kl 14 idag för då är det dax.. är iof lika nervös för att plåsterna ska bort, det gör så ont. Jag är en sådan mes propp som drar sakta sakta i hop om att det ska göra mindre ont, plågar mig själv lite extra. Inte för att det är kul utan för att jag tror att det gör mer ont om man drar snabbt..

Nä nu blir det en dusch.. e tamefasen hot ute i dag.. sen blir det att klä sej och fixa lunch innan det är dax att bege sig till Kuratorn .. !!

*tjing på er*

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Tack tack, jag stormtrivs i min nya frisyr :) Lust ig man är egentligen, har länge velat klippa mig kort men alltid tyckt att jag varit för tjock för det. Jisses, hjärnan är en sjuk liten sak :)

    Var jag gjorde de där animierade bilderna minns jag faktiskt inte.... jag har försökt och googlat på en massa tänkbara saker men jag hittar det verkligen inte. Minns att jag hittade till sidan via google dock. Ledsen! :(

    Hur mår du annars? Går det bra?

    SvaraRadera
  2. Jag hade också jättesvårt att dricka vatten i början. Men vatten är hårt och har en hög densitet. Prova att spä ut det lite med saft eller ngt annat så ska du se att det går bättre :)

    SvaraRadera