lördag 28 maj 2011

Shopping... =)

.. I dag åkte vi till väla eller vi skulle igentligen bara till Ikea och köpa rullgardin till Sovrummet.. Och som vanligt när jag och kärleken åker i väg tillsammans blir det mer.. I går kom vi fram till att det var lika bara att köpa Xbox 360 med kinect nu då då det var billigt på Elgiganten.. Skulle bara gå på 2300:- typ. MEN givetvis var det slut.. Jaha typiskt tänkte vi.. då kanske vi bara ska köpa boxen så länge och senare köpa till kinect..
Ja så fick det bli, vi skulle kolla både GameStop och Clas Ohlsson innan vi bestämde oss för vilket..
MEN när vi kom in på GameStop hade de Xbox med 250 gb + kinect och 1 spel för ynka 3500:- och där var det bortblåst med att vi skulle titta ett ställe till.. För jag står då inte framför en försäljare och säger.. Vi ska bara kolla ett ställe till och det gjorde inte Andreas heller.. han tittade på mig och sa - Ja vad säger du ska vi ta den eller... ??
Jag tittar på honom och säger - Ja mig spelar det ingen roll..
Så ja ni förstår ju själva hur det blev.. vi blev ytterligare 1000:- fattigare..
Medans försäljaren hade hunnit springa ut på lagret och hämtat konsolen innan vi sagt JA tittade jag på Kärleken och sa - Jaha där sket de sej med att titta på ett ställe till, vi skulle inte ju inte stressa fram ett beslut.. - Nä men de blir bra detta, så blir det ibland var svaret..

Efter det traskade vi vidare till KappAhl, jag hade fått Sms om att det var 1/2 priset på alla rea varor och då måste man ju bara spendera ännu mer =) Det blev dock betydligt billigare här.. var ganska ut plockat.. Men hittade detta...


Huvtröja/jacka för 50:- (Ord.Pris 299:-)

Tröja med söt volang nertill 64,50:- (ord.pris 249:-)


Och ett Linne (det är olivgrönt typ) 49,50:- (Ord. pris 149:-)

Där efter var vi på Ikea.. och Rullgardinen fick sällskap av en skruv dragare, badlakan, ramar och tavellister hem.. Så den där rullgardinen för 299:- blev väldigt mycket dyrare i dag än vad vi kommit fram till i torsdags.. =)

Nu blir det montering av rullgardinen.. får se vem som får frispel först.. Jag eller Andreas.. =)

Ja just det .. vågen visar -15 kg, sedan flyt start 6 april, med undantag för en vecka med All Inclusive och massa mat... det betyder -6 kg sedan 17/5.. Hihi...

**Bye Bye**

2 kommentarer:

  1. fina kläder... vilken shoppingrunda... har ni vunnit på lotto eller?? ;) kram sandra

    SvaraRadera
  2. SV; Tack för kommentaren! :) Resultaten kommer, jag lovar! :) Jag opererades i februari, så jag är några månader före dig :) Förresten, vilka fina kläder du har köpt! Hoppas du haft en bra helg! :)

    SvaraRadera