söndag 17 juni 2012

Hajlife...

I morgon är de åter måndag... Fy bubblan vilken helg.. Absolut inget har blivit gjort.
Fredagen var trevlig till en början. Men sedan kom de hem två fulla män som var fnittriga som tonårstjejer, dessutom försökte de smyga.. Gick så där.
Den ena var fullare än den andre och den 3:e hade de sätt på tåget hem. Sen blev de hajlife här och jag välde att lämna hemmet.. Ut i regnet m. S i luren. C grät och A betede sig som en ledare hane i en schimpans inhängnad.
Kl 03;30 kom vi i säng här.
A börjar prata om fåglar och deras näbbar.. C hade fullt shå med att få kl ställd till 06:00. Jo då han skulle jobb kl 09:00 och iom tåg arbete fick han åka tidigare än tänkt.
A bad mig ställs kl och de var tur.. 06;30 fick jag upp honom att sätts sig på säng kanten, 06;40 fick jag ryta till som på ett trotsigt litet barn för att få in honom i duschen. A fattade fortfarande inget och jag skojade bara när jag sa att C måste upp och jobba, men nä han sov ju inte här. 07;25 lämnar de hemmet.. De har då ca 15 min promenad till tåget (nykter) dessa två var allt annat än nyktra så C han med tåget precis.
Här hemma sov jag gott tills den fulle mannen stövlar in och börjar gala om frukost. Vi skulle gå o köpa frukost.
På vägen blev vi ovänner och jag gick min egen väg och han gick hem och stekt ägg.
När jag kom hem åt jag en halv smörgås m. Avokade och en kopp kaffe. Sedan somnade jag på soffan.
Efter någon timme kallade A på mig och bad mig komma in i sängen.. Här sov jag sedan till 16;30 jaa ni läste rätt. Hur sjukt är inte de.. !! *pinsamt* 
I väg och vecko handla då de var eko i frysen. Tacka Willys här får man mest för pengarna.
Till middag blev de korv m. Bröd fick i mig knappt en korv sen mådde jag illa.
Kl 21;30 låg jag åter i sängen. A skulle upp 04;45 för att jobb.. Jag vaknade vid 8 snåret och ska nu göra lite frulle.... Kl 12 är de dax å tvätta.. Jjihhoooo!!

Ha en bra söndag.. I will try!!

(en bild säger mer än 1000 ord)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar