lördag 30 juni 2012

Helsingör

I dag blev d en runda till helsingör med min älskade man och min bror m familj. Underbart väder så något ville man ju hitta på. Å åka 2 personer utomlands för 132 kr tycker jag är som hittat och de tar bara 20 min, ingen packning på dit vägen men dock lite på hemvägen (men d bar min man) Fick shoppat i lugn o ro, satte mannen min med min bror och en stor Stark så var han lugn ett par timmar ;) Jag hittade en klänning och ett par sandaler för 100:- ,d gillade min plånbok. REA is da bäst!! Eftersom d var så fint väder gick vi både till stan och hem igen.. Tar ca 20-25 min. Så underbart skönt var d i sommar värmen. När vi kom hem blev d middag , bacon inlindad kyckling file, nypotatis och mango exotic sås *yumyum* oxå tittade vi på film. Nu ligger vi ner bäddade i sängen, älsklingen ska upp 04;45 för att åka till jobb. Själv ska jag roa mig med tvättstugan i morgon 12-17.

Innan vi åkte i dag satte jag upp en hylla i köket till kryddorna.. Blev väldigt nöjd!!

Vad har ni gjort i dag??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar