onsdag 20 juni 2012

Piller

Hmm jag förstår inte riktigt hur hjärnskrynklar doktorn tyckte jag kunde sluta helt med mina sertralin..
Inte utan min pilla säger jag!!

1/2 äter jag i dag.. Minskning iaf och de funkar.. Den håller humöret uppe.. ;-)
Men när jag missar mina vitaminer och alla de pillerna missar jag även denna då de ligger i samma doset.

Ganska exakt 24 tim efter sista intaget börjar mina humörsvängningar, livet blir kiss kass o jag gråter bara någon säger bu..
Jag känner mig totalt värdelös.. !!
Första gången fattade jag absolut noll.... Men med tiden har jag lärt mig att så snart nästa pilla är i kroppen blir de bättre efter ett par timmar.

Tacka vet jag piller.. Aldrig lämnar jag er!! :-D

1 kommentar:

  1. hahahaaha du är bara så underbar din jävla pillertrillare ;)

    SvaraRadera