söndag 17 juni 2012

Slarv..

Japp med maten. Inte alls bra. Men just nu orkar jag inte bry mig. Bara jag som mår dåigt av de..
Dagens frukost är väl den som varit bäst sedan i fredags.
I går åt jag en halv fralla + kaffe till frukost kl 9.. sedan kvällsmat kl 18 som bestod av en gillade korv.. Där mellan var de chockladbollar som slank ner då de stog så lättillgängligt i kylen.
Avslutade med 2 glas Cola zero.
I dag var de havregrynsgröt och sesam knäcke m. Avokado på till frukost.. Sedan en banan till mellan mål och en kopp kaffe.. Sen?!! Hittade några potatisskruvar som slank ner.
Nu väntar jag in min man som skulle  jobba 7-13;30 men som blev övertid då de slutar 18

Jag mår inte redigt bra i mig själv.. Grubblar mycket på livet och vad jag vill med de..
Jag är otroligt svag inombords ... Men de visar jag inte bland folk.. Utan bara i för mig själv i min ensamhet.

Sommaren inköp av bikinis ser ni här.
Redo för Turkiet i september. Bara magen som ska tajtas till något (mycket) mer..

// tjing..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar