lördag 28 november 2009

Jag borde verkligen ha en stor fet smäll på fingarna som inte tar tummen ur arslet och wrajtar ner några rader här iaf varannan dag.. Tanken finns ju där.. men det är iof ganska långt mellan tanke och handling.. iaf om man heter Carolina... !!!

Men i morgon lovar jag att jag ska mig tid att lägga in det jag längte tänkt göra.. Men först ska fest blåsan på .. Är dax att fira Lindas 30 årsdag.. =)) Hon fyller på Måndag med festen blir i dag..
Åh eftersom vi inte har körkort någon av oss så blir det bussen till Östra Ljungby redan 15,10 alltså aldeles Snart.. Åh här sitter jag..

Måste rusa!! Hörs i Mon.. !!

1 kommentar:

  1. Hej. jag heter Amar och är kollega med Andreas på yves rocher. Jag skulle behöva hans nr pga av det gäller jobb på måndag så måste fråga en sak. Mvh Amar eller be honom ringa mig på 0736-304047

    SvaraRadera