fredag 13 november 2009

Man hör det man vill HÖRA...

Var ett tag sedan jag tog tummen ur arslet nu men har än inte tatt mig tid att sitta ner och skriva.. Lugnast när man är ensam hemma... som nu så tar chansen så här på fredag kvällen..

Är nyvaccinerad för dagen mot nya influensan.. Än mår jag Okej, lite om dock men det funkar.. Sitter åh längtar efter IDOL och min efterlängtade Fruktsallad, för att festa till det riktigt i dag så köpte jag BÅDE vaniljvisp och glass.. *hihi..*


Kan redan höra Andreas kommentar..

-Hade de inte räckt med ett av dem??

-Näpp i dag är det fest, jag har varit duktigt kicka ska jag säga då =)

Måste säga att det KÄNDES vist när man fick sprutan.. Alla andra har bara lurats..

-Nää de känns inget..

Här kändes de vist det.. Folk måste lära sej att det är fult att ljuga.. man får lära sej som barn att det är det.. Gäller inte de även i vuxen åler??
Åh hon satte in sprutan med Orden - Nu sticker de till ..
Tack jag var inte redan berädd på det så nu verkligen kände jag smärtan.. Åh inte nog med det. Hon lätt den sitta där innan hon kom på att hon kanske skulle spruta in vaccinet oxå..

Kände en kall kår i min kropp när de kom in.. efteråt skakade jag då spänningen släppte.
Möte upp Ulrika som oxå skulle vaccinera sej.. Vi unnade oss en fika på Fenix eftråt och som vanligt hade vi mycket att prata om.. Ja ni vet hur det blir om man inte träffats på ett tag.

Ok nog om det.. nu åter till Överskriften.. Man hör det man vill höra...
så sant så sant..
Andreas jobbar på lagret på Yves Rocher.. ni vet smink företaget.. Varje Tisdag få de gå in i shoppen åh handla.. 10:- oavsett vad.. Handra 10 produkter åh få 10. Tisdagar är numera Julafton här hemma typ jämt!! Alltid lika skoj se vad han har med sej hem.. =)

I tisdags kom då med ett nytt besked.. De får personal rabatt med 30% även på utskicken de för till Svenska folket.. Hem kom han med ett Kuvärt..

Minns ni detta Klipp åh slicka...


Iaf så ville jag ju sitta med detta direkt.. Andreas tyckte vi skulle städa kattlådan.. Inte lika skoj i mina öron.. men ett ont måste när man har ett lite kattkräk..

Jag hjälpte ju iaf till och de blev lite trångt på den lilla toan som Andras och Katten delar.

-Jag tar lådan så kan du sopa sa mannen..

-Ok sa Kvinnan (Jag), gick snabbt ut i köket och började riva ut de jag skulle ha, kolla vad jag skulle ha 2 för 1 samt för 50%.. efter en stund hör hon..

-Vad gör du? sa mannen från hallen/toa

-Sitter här i köket och beställer.svarar kvinnan glatt från köket

-Du skulle ju SOPA!!!

-Nää du sa att jag kunde shoppa!!!!!

-Nää säger mannen jag sa SOPA, du man hör det man vill höra!! :))) Men vist förtsätt du jag tar detta!

Andreas har oxå fyllt åt och han fick bla denna av mig!!

1 kommentar: