tisdag 3 november 2009

Nedräkningen har börjat.. eller ja det gjorde den för längesedan men nu är farligt nära!! Var inom apoteket och ladda med åksjukepiller inför resan..fasar för de i detta vädret.. Jag kommer att leta upp närmsta livbåt och flytväst.. sätta mig där med mitt brännvin (som jag inte har) för bli varm att bli varm innanför rocken.. (flytvästen)... Bli iaf till att smutta på åretsglögg i bilen... har laddat med den , pepparkakor och saffrans gifflar.. samt vinet varmt och kallt med smak av äppelkaka... och 2 st chili/mandarin xider.. =)

Åker till Polen på Torsdagmorgon.. med Sandra och Christian.. som vi längtat efter detta.. ska bli sååå underbart att komma i väg ..äntligen.. Shopping står högst upp på listan.. tätt därefter följer tatuering.. Ska införskaffa min 5:e och INTE sista tatuering under lördagen... =)
Har länge sagt att jag vill ha en tatuering på låret.. och målet var att göra den när jag gått ner.. nu har jag inte gått ner riktigt allt än.. men tatueringen den ska jag iaf göra nu... Äntligen!!
Kan ni känna nålen surra i örat och rispa i huden??
Valfri smärta är underbar smärta!

Eftersom vi åker i väg måste man i vårt läge skaffa hundvakt.. min älskade snuffelusnuff kusin Sandra kommer och tar Baltazar till oss och det uppskattas högt!
Snuffan kommer redan i morgon.. så köpte hem lite extra vin som vi ska smutta på lite i morgon kväll... *hihi..*
Känns helt underbart att det är sista arbetsdagen i morgon på 4 dagar.. *Lööövveeelllyyyyy* och i morgon blir det inte några större ansträngningar... Möte i Malmö med DW hela förmiddagen sen slutar ju jag!! =)) *Jabbaaddaabbaadoooo*

Nu blir det lite kvällsmat!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar