lördag 14 november 2009

Ont...

.. jag har verkligen jätte ont.. Tog ändå sprutan i vänsterarm, tänkte väl att det kan inte vara så farligt då. Nu har jag kommit på att jag använder den "lille armen" minst lika mycket utan att tänka på de..
Andreas känner ju inget av sin spruta så han förstår inte riktigt hur jag kan ha så int utan säger:
-Du känner efter för mycket!!

Nää de gör jag faktiskt inte, jag försöker mest låta den bara hänga där.. (armen då asså... vet inte vart era snuska tankar gick just nu) men minsta lilla vidrörning eller överhuvudtaget rörninga av armen så gör det ont..
Och jag menar verkligen jätte ONT.. jag ångrar inte alls att jag tog den.. men trodde inte att det skulle göra så ont efteråt och trodde defenitivt inte att det skulle vara en plåga att vända sej eller resa sej ur sängen!! Men då käns de ju som om man har hela armen ur led!!

Jaja finns ju inte mycket att göra just nu, kan ju inte be dem suga ut vaccinet igen.. utan får snällt vänta tills de lägger sej! Hoppas det gör det under dagen/kvällen iaf så man kan sova ostört i natt!!

Någon mer som tagit den? Hur känner/kände ni er dag efter?

Jag gnäller över ett litet stick o armen.. och smärtan dagen efter.. ville inte ens tänka tanken den dagen de blir aktuellt med förlossning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar