söndag 13 september 2009

Änu en..

helg är över...
Detta har varit en bra helg överlag..
Jag springer iof fortfarande runt i morgonrocken med grym huvudvärk efter ett varmt bad, men förutom det har den varit kanon..

Fredagen var en relativt lugn dag på jobb, fick gjort mycket i lugn och ro vilket gjorde att det kändes Ok att ta helg utan att känna stress, hem och vände i stort sett.. sedan i väg till sandra åh Christian. God mat och vin stod på Schemat.
Baconinlindad kycklingfilé med gojs och potatis gratäng.. *mumma..* och ett glas vit med trevligt sällskap är aldrig fel.

Efterrätten BANANA SKIDS minns den där plomddragren man alltid skulle springa och köpa på rasten i högstadiet? Jag minns för den fullkomligt krossade min tand i smulor och det gjort ajaj ont..
Nog fasen skulle jag på det igen för att återuppleva minnen... Lika gott nu som då..!!
En lugn kväll över lag..

I går förmiddag tog jag mej mod att ringa till Polen.. Vi åker ju dit i November, Jag Andreas,Sandra och Christian och alla tänkte vi tatuera oss då.
Något nervös var jag men har kunde bra Engelska så vi forstod varandra, pratar mycket med utlänska kunder på jobb så Andreas tycke jag kunde göra det!!
Både Fredag och Lördag är vi inbokade .. NAJS!!! *Längtar massor..*

Hem här och gjorde ve räksallad. På med kläder efter en skön dusch och i väg till Micke , Andreas kompis åh käka.. viktlöksbröd och ett eller 2-3-4 glas vit till och satt och snacka ett par timmar. Sedan tog vi det bara lungt och Honey somnade till på soffan.. då var det dax att packa oss in i sovrummet.

I dag har jag gjort såå lite som möjligt, bara tagit dagen som den kommit och kommer så fortsätta göra tills det är sängdax..
Ny vecka står för fötterna och den kommer väl gå lika fort som alltid så snart får man njuta av HELG igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar