söndag 13 september 2009

Min Nya Blogg!!

Jag har valt allt starta en ny blogg...

Varför?

Den andra är såå rörig enligt mig, jag håller på att bli knäpp på den själv.. Därför har jag startat denna..
Det kommer inte bli någon mer skillnad än själva adressen.. Kommer att skriva om det faller mig in även här.. kommer dock att försöka skärpa mig och skriva oftare och inte som 1 ggr varannan månad på den andra!!!

Skärpning Carolina Skärpning..

Ni som känner mig vet ju vem jag är åh så, för er som inte vet så heter jag Carolina, 29 år bor i klippan med min Sambo Andreas åh våra djur.
Hunden Baltazar en 3 vägskorning och Katten Zimba som väljer att vara vaken när andra vill sova och då genom att prata sej igenom minuter, timmar många timmar.. Att vara vaken när vi andra är det finns inte i hans dagsplanering..

Jag jobbar i Perstorp på ett mindre familjeföretag ,inte min familj tack åh lov.. räcker att jobba med dem... Jag sitter på kontoret, tar hand om Kundkontakter, Fabriksplanering, Materialbeställningar, Faktureringar, Levernstörsfakturor och är Logestikansvarig. Ja + en massa annat som nog igentligen inte ingår på mina 4 timmar men men!!

På min lediga tid, har ju ganska mycket sådan (fast det inte känns så alltid..) då brukar jag.. Umgås med mina vänner o. min familj. Försöker vara duktig och träna minst 3 dagar i veckan!
Älskar att shoppa, nyttigt som onyttigt, nödväntigt som o onödigt.. bara pengarna inte stannar på kontot för länge.
Dessvärre är Andreas lika Shoppoholic fast kanske inte på samma saker ALLTID!!
Ja sen är det ju klart det vanliga... städa, bädda sängen, tvätta, laga mat, rasta hunden, städa kattlåda och somna i soffan som tar sin tid Mån-Söndag!!

Jag har en hel drös med underbara syskonbarn..

Syrrans 3 underverk: Emil, Filip och Josefine
1:a Brosans 4 underverk: Paulina, Josefine, Melinda åh Cassandra.. (Mel + Cas vet att Faster är bäst.. *hehe..*)
2:a Brosans första underverk är på väg, beräknat att komma till världen 20 sep.. *snart snart..* Har även där 2 bonus kids.. Anna Luiza kallad Anna och Phillipe..
Jag åh Andreas jobbar på att tillökning i kusinskaran!!

Nä de var inledningen.. mer kommer det att bli under tidens gång..

*Tjingeling..*

2 kommentarer:

  1. måste ju , hehe, ANNA LUIZA!

    SvaraRadera
  2. DU ÄR BÄST CARRO ÄLSKAR DIG PUSSPUSS!<33

    SvaraRadera