tisdag 22 september 2009

FASTER!!

Oxå kom då underverket ut.. Blev Faster till lille Mattheus i fredags eftermiddag..
Längtar till Lördag då jag får gosa med honom..
Jag och Andreas var oxå ute åh åt på Kina restauragen denna dag åh eftersom jag stängt ljudet på mobilen fick jag veta först kl 22 att det var klart!
Han är ju bara såå söt..
Riktig Andréasson näsa har han! =))

Annat som hänt i helgen är ..
*Åkte till Linda och Jimmy på lördagen åh stannade till i söndags kväll.. Hade hur skoj som helst.. ja förutom att deras vovve Wilma inte tyckte att Baltazar hade där att göra!!
*Käkade gott åh drack..


På Söndagen gjorde jag ett lite konstverkt med färg åh sten.. inte trodde jag att jag var så kreativ. Dessa ska stå utaför ytterdörren, (inte i denna ordning dock) ska bara lacka dem först!



Nu blir det träning, duscha,käka och IDOL.. oxå avslutar vi med Mys!!
*Tjing tjing*



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar