måndag 28 september 2009

Aja baja datan..

Älskling du blir inte bättre i nacke och axel av att sitta framför datan så sitt inte där hela dagen.. OKEJ!! så lät Andreas ord innan han gick i morse..

Neeejjj jag lovar ska inte... blev mitt svar.. !!!

Nu sitter jag här MEN det är för att jag har betalt räkningarn... kl är 14,34 åh jag har inte gjort ett SKIT i dag.. går fortfarande i mina grå sexiga joggingbyxor och mitt gröna linne!!
Ska strax ta en Varm dusch.. bara pratat klart med kusin på Fejsan..

Räkningarna är betalda i fullo även denna månaden åh eftersom Andréasson/Wahlberg inte tänker sej för utan shoppar innan räknigarna är betalda och sparkontot ät laddadt så är man likasom fattig även denna månaden.. Att vi inte lär oss!!
Men jaja så får det ju vara.. Åh Andreas som dessutom jobbar på bemaningföretag hade ut mindre än förra månaden fast jag var KANON säker på att det skulle bli samma för det var fler timmar.. TOLLE med när det visade sej vara mindre timmar vilket vill säga mindre LÖN.. typ ca. 3000 riksdaler mindre..
Men vad gör det? Räkningarna ska ju Betalas?? Åh sparkontot ska fyllas på innan Polen.. Så vad göra?
Jo Leva FATTIGT!

Varje månad säger vi. Vi måste tänka på vad vi gör för inköp, de fukar inte att inpulsköpa data + datatillbehör, Wii spel som vi spelar 1 ggr varannan månad osv. bara för att vi ska ha det..
Sen kommer då dagarna vid löning och vips var det vi sagt tidigare glömt!!

Blir så trött på mig själv..

Nää nu blir det till åh göra nått annat.. Känns fasiken i nacken av att sitta här.. bränner bra!!

Men det var ingen som sa att man inte fick ha datan med sej i soffan eller sängen .. *fnissar...*

Trippar nöjt ut in ut i soffan med minilaptopen underarmen åh coca colan i handen.. =))

2 kommentarer:

  1. Sedär - lite "slösurfannde" och plötsligt hamnade jag här!
    Kul att du bloggar, vilket du verkar ha gjort länge?! Men nu med nyöppnad blogg om jag förstod det rätt?!
    Kikar in till dig i samband med min dagliga //bloggrunda// dvs. efter att ha "bloggat av mig själv" och läst vännernas bloggar!

    HejHej!

    SvaraRadera
  2. Ja jag försöker iaf. fast det kan dröja mellan inläggen. Är inte 100% bloggare än men det ska väl komma med tiden hoppas jag!
    Förökte titta in hos dej men de gick inge bra!!

    Hoppas allt bra med dej iaf!

    SvaraRadera