torsdag 17 september 2009

Chef...

.. jag är Chef.. viste det inte riktigt själv förens i dag.. =)

Min Chef var lite fjäskig tyckte jag .. Hon hade tänkt göra mackor till oss men inte hunnit hon skulle vara på jobb.
*Hmm..* Vad har jag gjort för att förtjäna hemma fixade mackor från Chefen.. Första tanken var ju helt klar..


-Nu har hon något på G som hon måste ha hjälp med då hon inte kan programet som vi jobbar i själv!!
När hon sedan sa Carolina får jag prata med dej och tog med med in på sitt rum .. tänkte jag.
-SKIT HELVETE nu får jag utskällning för något jag gjort fel..



Mer chockad blev jag när hon sa..
-Du vet om att du är Chef över lagret? Du kan säga åt C och B att något ska vara gjort osv och det ska göras inom den tid du önskar utan tjafs..


Om jag innan hade halv slutna trötta ögon stog dessa nu stora som Kattakoddar!! OK.. Jag CHEF!!
Faen va najs.. nu kan jag allstå med gott samvete köra med dem där nere för att få saker gjorda!!
...
Fick besök i dag efter jobb.. Linda kom med Wilma .. vovven de tagit över.. Lindas sambo hade vovven sedan valp med sin ex fru.. ja ni fattar.. *rörigt*
10 årig DONNA ... då menar jag DONNA hon satte Baltazar på plats och visade att här var det ite han som bestämmde.. Helt chockad e jag över detta .. Då Baltazar ALDRIG ger sej.. Han är störst, bäst åh änu BÄTTRE.. (tror han iaf.. ) men i dag mötte han sin överman!
Åh det funkade jätte bra!!


Wilma är en ovanlig hund.. 1,2,3 vänd bort huvudet åh hon står på vårt KÖKSBORD åh tuggar i sej flätan Linda köpt med sej!!
Hur i faen kom hon upp?
1 tim senare trycker hon in snutan i sopskåpet åh snor till sej Pastacarbonaragratängen sedan i går!! Full med Cream Frech i skägget åker hon nöjt hem!!

Så här nöjd är man efter 5-6 flätbitar! Ja ni åt ju inte den!! =)



Nu blir det soffan.. Ha det gött!! =))

1 kommentar: