tisdag 15 september 2009

Tänk om..

..den där miljonen jag fakturerade för i dag på jobb varit min miljon.. Bara tänk tanken.. Vad hade jag gjort med denna miljonen då?

Jag hade:

*Betalt mina Skulder
*Tagit Körkort snabbt som faen
*Köpt mig en BRA bil
*Köpt ny Soffa
*Shoppat Vinterkläder till max
*Åkt Utomlands åh shoppat..

Kom ganska snabbt på att det hade inte räkt långt med en MILJON till mig.. Jag vill ju ha ett Najs hus också med alla nymodernigheter...

Nu borde jag ju iof inte sitta åh fundera på vad jag ska göra för den där MILJONEN för hur jag än gör så blir den inte min.. Jag har ju inte ens turen åh vinna på en sunkig Bingolott eller Trisslott.. så jag får sitta här med..

*mina skulder
*min trånga soffa
*utan körkort just nu
*bil behöver jag ju inte utan körkort
*utan resa till utlandet

... men Vinterkläder har jag redan Beställt så dessa kommer jag iaf hämta ut på fredag när jag får Veckopeng.. *Hihi..*

Fast tänk om man på något sätt kunde trix över lite pengar till sitt eget konto.. Bara TÄNK!!!
Hade de inte varit lite Skoj??

Nää vi lämnar det till TANKEN åh drömmen om att bli MILJONÄR!!

3 kommentarer:

  1. NUUU,kom jag in..

    JA du jag skulle vilja ha Tio miljoner minst...
    Men ibland måste man få drömma lite,det är ju iaf gratis... =)

    KRAM

    SvaraRadera