söndag 15 augusti 2010

Katt eller Djävul??

jag tror att det bor en djävul i Strumpan.. en liten liten djävul.. som kommer fram ett bara gånger om dagen.. efter varje power napp eller så.. Lite bilder på vårt (O)Djur iaf..
Hon har sina mysiga stunder oxå.. och skäms inte av att bli tagen på bar gärning..


Man blir trött av att hjälpa till och göra SLAM´s..

Åhh fast det är kul att leta efter smaskigheter i blomman..


Sen måste man Power Nappa igen.. Åh jag älskar att sova på KÖKSBORDET


Kanske man kan hitta något här inne???


Rostad Katt?? Eller vad sa ni? Jag tänkte bara attacera blomman lite mer...

Nu blir det lite film..mer film... God Natt... I morgon börjar jag mitt nya jobb på RIKTIGT... *iihhh**

Kram på er..



2 kommentarer:

  1. Guuuuuuuuuuuuuuuuuuud vilken söt kissemissemiss :)

    Lycka till i morgon!

    My

    SvaraRadera
  2. Jättesöt katt,de är roliga de där små djuren...
    Lycka till på jobbet

    SvaraRadera