söndag 8 augusti 2010

Kläder..

..är inne i en shoppoholic period nu.. har varit duktig annars ganska länge men nu sprak den bubblan... tänkte dela med mig av några plagg.. Har fler som ligger ICA för hämtning 18/8-10... =)) Andreas får dubbel hicka var gång han ser post avin.. =)) -Vad har du nu KÖPT?? Du har hela garderoben full.. åh ändå inget att ha på dej.. Då kan vi ju rensa ut det som finns och in med nytt?
Ehh näää för jag KANSKE kommer att använda den där NÅGON gång!! Ja ni Qvinnor där ute vet hur det funkar.... När jag var i den här åldern hade jag inte mycke intresse av shopping.. *tror jag,..* bäörjade någ när jag kom upp i 5-6 år åldern och insåg att Studsbollar var INNE!! (iaf på Öland)


Nu kom bilderna i fel ordning.. lär mig aldrig.. Andreas fick iaf en ny korthållare .. Kan inte handla bara till mig själv!! =))


Nya Boxer fick han med.. dessa vara bara något som drog mina ögon till sej.. i paket bakom låg korthållaren..

Jag och Syster var i Lund i torsdag.. det var ju för att jag skulle till läkaren.. De skulle göra nervkontroll i handleden.. Borde kanske gjort det i huvudet oxå efter 5 år på ett dårhus!! =)) men näää de ingick inte min tidsbokning..
Iaf så skulle besöket ta 1½ tim.. men efter 35 min skutta jag ut igen.. då hade tanten som varken presenterade sej eller sa Hej då plågat mig tillräckligt...
1 stöt i sek i ca 15 sek.. sen gav skrället mig massa kärringa stötar i armbågen efter det..
När man plågas på detta sätt i 35 min.. så kan bara Shopping få en att må bra igen.. *Hehe..*
Vi bestämde oss för att köra inom NOVA i Lund... Ingen av oss hade varit där tidigare.. vi började med en frukost fika på Esspreso House.. Mutcho goda scones.. de var då det Onka Ponka i munnen.. *Iiihhh*
Sen kollade vi runt lite.. och detta kom med mig hem..
2 Linnen från Lindex.. Halva rea priset på dem.. så dessa gick lös på ca 55:-


Förr någon vecka sedan var jag i Ängelholm .. då kom dessa med hem.. ta 2 betala för 1..


Storköpet hade oxå REA... *Me like Rea a LOT* 100:- båda ca..



Shoppade till Andreas på Bonprix på nätet.. ja inte detta då.. detta var till mig.. bara för att det var billigt och för att jag verkligen behövde det =))

Sen var det fortfarande REA på Lindex.. skulle handla till Charlie.. och "råkade" gå förbi damavdelningen med ta 2 betala för 1.. =)) Denna tunika och ett cintron gult linne... kom med hem..

På NOVA i Lund hittade jag även detta.. taights från Lindex.. REA 50:- och Linnena från H&M
Ja det var det.. sen finns det då mer på Ica.. *hehe.. * Måste ja nya kläder inför resan ju.. HAHA..









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar